حمل و نقل پاک

حمل و نقل پاک

حمل و نقل پاک

حمل و نقل پاک

حمل و نقل پاک

به گزارش خبرنگار گروه علمی و‌ دانشگاهی خبرگزاری فارس، حسین نعمتی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پست در مراسم رونمایی از نوسازی ناوگان موتوری موزعین شبکه پستی که صبح امروز در مرکز پست برگزار شد، گفت: شبکه بزرگ پست در توسعه کشور برای ارائه خدمات به شهروندان در اقصی نقاط کشور فعالیت های زیادی کرده است و طبیعتا برای پایداری این شبکه توزیع باید به بخش های مختلف توجه کرد.
وی افزود: خوشبختانه امروز شاهدیم که بیش از ۲ هزار دستگاه موتور سیکلت به ناوگان پست اضافه و‌موجب نوسازی شد و با استفاده از توان و ظرفیت موجودکشور توانستیم.
وی اضافه کرد: می خواهیم در سال آینده به موتور برقی مجهز کنیم که توجه به موضوع محیط زیست نیز داشته باشیم. 
نعمتی ادامه داد: نیروهای ما در سرما و گرما خدمت رسانی می کنند لذا ما تلاش کردیم موضوع سختی کار را برای این افراد لحاظ کنیم اما در انتها این کار انجام نشد.
وی تصریح کرد: با پیگیری‌های انجام شده، موضوع خرید خرید موتور برقی انجام شد و این کار با حداقل قیمت یعنی ۷ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان در اقساط ۲۴ ماهه و بازپرداخت ۳۰۰ هزار تومان در ماه انجام شد.
معاون وزیر ارتباطات گفت: در ۴ فاز این موتورسیکلت ها توزیع می شود که ۲۱۰ موتور به تهران داده شد. برای سایر کلانشهرها هم همین موضوع را پیگیری می‌کنیم.
وی ادامه داد: ما باید رو به رشد باشیم و موضوع نوسازی برند یکی از همین موارد است، همه اجرای پست در حال نوسازی و پوست اندازی است.

منبع:

https://www.farsnews.com/

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی