حمل و نقل پاک

حمل و نقل پاک

حمل و نقل پاک

حمل و نقل پاک

حمل و نقل پاک

گزارش تیتر شهر: تاکید کلهری بر مناسب سازی معابر برای کودکان دوچرخه سوار سال هاست که هفته تهران با روزجهانی کودک مقارن می شود و حالا امسال و در سومین سه شنبه پاییز ۹۸ مدیران شهری منطقه۱۷ با حضور در مدرسه شاهد شهید طهرانی مقدم همراه با دانش آموزان این مدرسه از مقابل دبستان که در کنار حریم سابق تهران-تبریز واقع شده تا بوستان ترافیک رکاب زدند.

به گزارش تیترشهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 17 : پیش از این محمودکلهری شهردار منطقه۱۷ بر لزوم مناسب سازی معابر برای دوچرخه سواری و آموزش های ترافیکی به کودکان و پیوستن صاحبان آینده شهر به کمپین های محیط زیستی همچون سه شنبه های بدون خودرو برای سلامت شهروندان و پاکی هوا و محیط زیست تاکید کرده بود.

جهت مشاهده قیمت دوچرخه شهری کلیک ککنید.

  وی هرگونه اقدام در راستای حفظ محیط زیست، خاصه ترویج دوچرخه سواری در میان شهروندان و کودکان را از جمله رسالت های مدیریت شهری می داند که این منطقه از هر اقدامی برای شتاب در این حوزه حمایت خواهد کرد.

 گفتنی معاونت حمل ونقل و_ترافیک۱۷ شهرداری منطقه۱۷ در طرح ترویج دوچرخه با اجرای همایش های دوچرخه سواری و اهدا ۱۰۰ دوچرخه به دانش آموزان و فرهنگیان در دومین روز سال تحصیلی ۹۸-۹۹ که با حضور شهردار تهران برگزار شد؛ پیشگام است.

منبع :

http://titreshahr.com/

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی