حمل و نقل پاک

حمل و نقل پاک

حمل و نقل پاک

حمل و نقل پاک

حمل و نقل پاک

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی از حفظ امتیاز تیم والیبال شهرداری تبریز در استان خبر داد.

ایوب بهتاج در حاشیه بازدید از غرفه ایسنا در دهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های استان در گفت‌وگو با خبرنگار این رسانه اظهار کرد: برخی از رسانه‌ها در جریان انتقال امتیاز تیم والیبال شهرداری تبریز به استان آذربایجان غربی، واکنش عجولانه‌ای داشتند؛ چرا که این انتقال امتیاز بدون تأئید هیأت والیبال استان و همچنین اداره کل ورزش و جوانان استان امکان پذیر نبود.

جهت خرید اینترنتی دوچرخه کلیک کنید.

وی ادامه داد: ما از همان ابتدا مخالفتمان با انتقال امتیاز تیم لیگ برتری والیبال شهرداری را اعلام کرده و به هیچ عنوان حاضر به امضای مجوز این انتقال امتیاز نبودیم.

بهتاج توضیح داد: بر اساس مذاکرات و نامه نگاری‌های انجام شده، این امتیاز لیگ برتری در استان حفظ شد و به دنبال آماده کردن تیم قدرتمند برای حضور در مسابقات هستیم.

وی در خصوص احیای رشته‌ی دوچرخه سواری در تبریز، گفت: امتیاز تیم دوچرخه سواری به نام هیأت دوچرخه سواری استان خریداری شده و ثبت نام از علاقه مندان هم شروع شده است. با جذب اسپانسر قدرتمند، سال آینده تیم خوبی را راهی تور دوچرخه سواری ایران – آذربایجان خواهیم کرد.

 

منبع:

https://www.isna.ir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی