حمل و نقل پاک

حمل و نقل پاک

حمل و نقل پاک

حمل و نقل پاک

حمل و نقل پاک

سید محمد خلیلی، کارشناس فنی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، درباره تسهیلات موتور برقی گفت: تسهیلات موتور برقی اکنون برداشته شده است و شرایط جدید را به زودی اعلام خواهیم کرد.

 ۲ و نیم میلیون تسهیلات دریافت می‌کردند

وی در ادامه بیان کرد: شرایط اعطای تسهیلات موتور برقی قبلا به این صورت بود که فرد موتور را تهیه می‌کرد و سند به نام می‌شد در سایت ثبت نام می‌کرد مدارک را بارگذاری می‌کردند و سپس کپی برابر اصل می‌شد و سپس مبلغ ۲ و نیم میلیون تسهیلات دریافت می‌کردند.

خلیلی در ادامه بیان کرد: تا ۱۵ مهر این شرایط بود، ولی از هفته پیش متوقف شده تا شرایط جدید اعلام شود و فعلا ثبت نام نداریم و سایت مسدود است.

تابع قوانین شهرداری هستیم

وی در ادامه بیان کرد: تابع قوانین شهرداری هستیم و اگر شهرداری اطلاع رسانی کند شرایط جدید را اعلام می‌کنیم.

این کارشناس فنی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در ادامه بیان کرد: اعطای تسهیلات به موتور با توان ۳ هزار وات یا ۳ کیلووات به بالا و باتری لیتیومی تعلق می‌گرفت.

وی در ادامه گفت: در گذشته موتور هزار و ۵۰۰ حدود ۳ تا ۴ میلون قیمت داشت و ۳ هزار حدود ۱۰ تا ۱۲ میلیون قیمت داشت، ولی الان موتور ۴ هزار ۲۲ میلیون قیمت ندارد که در این شرایط ۲ و نیم میلیون تسهیلات رقمی نیست به همین دلیل این تسهیلات فعلا غیر فعال شده تا شرایط جدید در نظر گرفته شود.

 

منبع:

https://www.mizanonline.com

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی