حمل و نقل پاک

حمل و نقل پاک

حمل و نقل پاک

حمل و نقل پاک

حمل و نقل پاک

جنرال موتورز در نمایشگاه  SEMA 2019 از وانت برقی‌ای رونمایی کرد که بر بستر وانت C10 مدل 1962 ساخته شده است. شورلت E10 نسخه‌ای پیشرفته‌تر از پدر بزرگ‌اش است که به سیستم پیشرانه‌ی الکتریکی تجهیز شده.

 

شورلت امسال در نمایشگاه SEMA بیش از 20 خودرو دارد که وانت برقی E10 نیز یکی از این محصولات است. این خودرو از دو مجموعه موتور برقی و دو باتری 400 ولت بهره می‌برد و یک جعبه دنده اتوماتیک SuperMatic 4L75-E روی أن سوار شده است که گشتاور را به چرح‌های عقب منتقل می‌کند.

این نمونه وانت برقی، در واقع همان شورلت C10 مدل 1962 است که یک‌سری قناوری‌های جدید و کاربردی به آن اضافه شده است. از لحاظ ظاهری، شکل و ابعاد کلی مدل اصلی حفظ شده اما آرم درخشان شورلت، چراغ‌های ال‌ای‌دی در جلو و سیستم تعلیق پایین با چرخ‌های 20 و 22 اینچی (جلو و عقب) حال و هوای مدرنی به آن بخشیده است.

دوباتری 60 کیلوواتی در زیر کفی عقب جای گرفته‌اند. این وانت الکتریکی، حدود 450 اسب‌بخار قدرت زیر کاپوت دارد و به راننده این امکان را می‌دهد که تنها در 5 ثانیه از سرعت 0 تا 96 کیلومتربرساعت شتاب بگیرد. همینطور وانت شورلت می‌تواند طول 400 متر را در زمان 13 ثانیه طی کند. شورلت همچنین با سیستم شبیه‌سازی صدا به همراه سه بلندگو صدای خودروهای بنزینی را برای این خودرو در نظر گرفته تا هیچ مشکلی از این لحاظ وجود نداشته باشد. این شبیه‌سازی‌ صدای شورولت کامارو LS7 Z28 با موتور V8 را القا خواهد کرد.

راس‌او بلنز (Russ O’Blenes)، مدیر واحد نمونه تقویت شده و قطعات شورلت در این خصوص گفته:

ما این سیستم را برای تامین قدرت و شعاع حرکتی طراحی کردیم. البته ما تازه این کار را شروع کرده‌ایم. همانطور که در طول سال‌ها با موتور‌های تقویت شده کارکرده‌ایم همچنان به اصلاح و بهبود سیستم‌های پیشرانه برقی و Connect & Cruise می‌پردازیم. هدف ما تامین نیروی بیش‌تر با دامنه حرکتی بالا متناسب با نیاز‌ها و اولویت‌های مختلف انواع علاقه‌مندان است. در این حالت، ما به جای کاربراتور و سرسیلندر از اینورترها،باتری‌ها و قطعات ولتاژ بالاتر استفاده خواهیم‌کرد.

همانند سایر بخش‌ها، نوسازی‌های مشابه‌ای در طراحی داخلی نیز صورت گرفته و یک صفجه نمایش کاملا دیجیتالی برای سیستم پیشرانه برفی جایگزین داشبود قدیمی شده است. بقیه‌ قسمت‌ها در داخل، طراحی کلاسیک خود را حفظ کرده و تنها مجموعه‌ای جدید از صندلی‌های چرمی به آن اضافه شده است.

منبع:

https://gadgetnews.net/

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی