حمل و نقل پاک

حمل و نقل پاک

حمل و نقل پاک

حمل و نقل پاک

حمل و نقل پاک

رئیس کمیسیون شهر هوشمند شورای اسلامی شهر یزد گفت: طرح استفاده از موتور برقی و لزوم تسهیلات برای جایگزینی با موتور‌های بنزیی در شورای شهر بررسی شد.

 

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، حمیدرضا قمی رئیس کمیسیون شهر هوشمند شورای اسلامی شهر یزد در جلسه کمیسیون شهر هوشمند از اجرای طرح جایگزینی موتورسیکلت‌های برقی به جای بنزینی و اجرای پروژه دوچرخه‌های اشتراکی در یزد خبر داد و گفت: تسهیلات برای جایگزینی با موتور‌های بنزیی در این جلسه بررسی شد.

او با اشاره به فروش بدون ضابطه موتورسیکلت، افزود: نوجوانان و افراد فاقد گواهینامه نسبت به خرید موتور برقی اقدام می‌کنند و نظارتی وجود ندارد که با هماهنگی نیروی انتظامی باید این موضوع بررسی شود.

قمی طرح جایگزینی موتور‌های بنزین با هیبرید را موفق دانست و اظهار داشت: باید از تولید داخل حمایت کرد و با ارائه بسته‌های تشویقی این طرح را اجرا کرد.

رئیس کمیسیون شهر هوشمند شورای اسلامی شهر یزد گفت: با تاکید بر اجرای طرح پایلوت مسیر‌های حرکت موتور سیکلت در مناطق مرکزی شهر و اصلاح خطوط همکاری با نیروی انتظامی در توسعه ناوگان موتوری این نیرو و تعامل با آن‌ها در اجرای این طرح را ضروری دانست.

قمی افزود: تشویق سرمایه گذاری در ارائه موتورسیکلت‌های برقی با جلب حمایت داخل یا خارج شهرداری و تدوین برنامه فرهنگی آموزشی موثر به مردم در استفاده از موتورسیکلت از دیگر مواردی بود که مورد بررسی قرار گرفت.

 

منبع:

https://www.yjc.ir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی