حمل و نقل پاک

حمل و نقل پاک

حمل و نقل پاک

حمل و نقل پاک

حمل و نقل پاک

استادیار گروه برق دانشگاه کردستان در جریان بازدید وزیر علوم از پروژه های تحقیقاتی و آموزشی دانشگاه کردستان در رابطه با طرح حمل و نقل سبز گفت: این طرح در راستای حرکت به سمت دانشگاه سبز است و در آن سعی شده از دوچرخه برقی استفاده شود. با اجرای این طرح عبور و مرور در دانشگاه بر اساس دو چرخه های هوشمند پیش خواهد رفت و فرهنگ استفاده از دوچرخه های هوشمند نه تنها در دانشگاه بلکه در سطح شهر نیز فراهم می شود.

به گزارش ایسنا، منطقه کردستان، وزیر علوم در ادامه بازدیدهای خود از پروژه های دانشگاه کردستان از طرح حمل و نقل سبز بازدید کرد.

فرزاد حسین پناهی، استادیار گروه برق دانشگاه کردستان در این بازدید در رابطه با طرح حمل و نقل سبز گفت: این طرح در راستای حرکت به سمت دانشگاه سبز است و در آن سعی شده از دوچرخه پدالی، هیبریدی و برقی استفاده شود.
وی افزود: با اجرای این طرح عبور و مرور در دانشگاه بر اساس دو چرخه های هوشمند پیش خواهد رفت و فرهنگ استفاده از دوچرخه های هوشمند نه تنها در دانشگاه بلکه در سطح شهر نیز فراهم می شود.
حسین پناهی با بیان اینکه دانشگاه کردستان با اجرای این طرح می تواند در پیاده کردن مدل حمل و نقل سبز در غرب کشر پیشگام باشد افزود: شورای شهر و دانشگاه کردستان تا کنون از این طرح حمایت های خوبی کرده اند و پیش بینی می شود بتوانیم این طرح را تا اول مهر در دانشگاه اجرایی کنیم.
وی خاطرنشان کرد: در صورت تامین اعتبار نیز این طرح در سطح شهر سنندح هم مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

همچنین در ادامه این بازدیدها، پروژه زمین ورزشی روباز خوابگاه خواهران دانشگاه کردستان به متراژ هزار و 155 متر و با اعتبار 21 میلیارد و 500 میلیون ریال مورد بازدید قرار گرفت که این پروژه قرار است در سال 98 خاتمه یابد.

در ادامه بازدیدهای وزیر علوم، پروژه خط انتقال آب جهت فضای سبز از رودخانه قشلاق به داخل دانشگاه کردستان در راستای مدیریت سبز نیز کلنگ زنی شد.

این پروژه به متراژ 8 هزار متر و با اعتبار 40 میلیارد ریال در سال 98 شروع و پیش بینی می‌شود تا سال 1398 خاتمه یابد.

پروژه احداث خوابگاه دانشجویی پسران ویژه دانشجویان بین‌الملل نیز امروز با حضور وزیر کلنگ‌زنی شد.

این خوابگاه در 3 هزار و 154 متر با 74 اتاق و ظرفیت 222 نفر و با اعتبار 80 میلیارد ریال در سال 98 آغاز و پیش بینی می‌شود تا سال 1400 پایان یابد.

همچنین در ادامه بازدیدهای وزیر از پروژه‌های دانشگاه کردستان، از روند ساخت مجسمه مولانا نیز بازدید به عمل آمد که توسط هادی ضیاالدینی در حال ساخت است و با پایان آن در محوطه دانشگاه نصب خواهد شد.

  • مدیر وبلاگ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی