حمل و نقل پاک

حمل و نقل پاک

حمل و نقل پاک

حمل و نقل پاک

حمل و نقل پاک

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران گفت: شهرداری برای خرید دوچرخه‌ های برقی، به شهروندان وام ۵ میلیون تومانی با اقساط ۲ ساله می‌دهد.

 

محسن پورسیدآقایی معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به دستور شهردار تهران مبنی بر ارائه وام بدون بهره برای خرید دوچرخه به شهروندان گفت: روز یکشنبه طرح این موضوع تصویب شد و به زودی از طریق صندوق کارآفرینی امید این وام را به تعداد ۲ هزار نفر از متقاضیان پرداخت خواهیم کرد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران تصریح کرد: از آنجایی که بانک شهر به دنبال سود گرفتن بود، پرداخت وام دوچرخه از این طریق منتفی شد و این وام از طریق صندوق کارآفرینی امید فعلا در سطح کارمندی به شهروندان پرداخت می‌شود و در آینده به سطوح دیگر مردم توسعه خواهد یافت.

او در پایان در خصوص مبلغ این وام گفت: برای دوچرخه‌های دنده‌ای تا ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و برای دوچرخه‌ برقی تا ۵ میلیون تومان وام می‌دهد که اقساط آن هم ۲ ساله است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی