حمل و نقل پاک

حمل و نقل پاک

حمل و نقل پاک

حمل و نقل پاک

حمل و نقل پاک

 

کی سفر مجری مستقیم تور لحظه آخری کیش در این نوشته به بررسی نکات کاربردی سفر به کیش می پردازد.

جزیره کیش یکی از پر طرفدار ترین جزایر ساحلی کشور در بین گردشگران داخلی و خارجی است. در طول سال و در مقاطع زمانی مختلف مسافران زیادی جزیره کیش را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب می کنند. به همین دلیل بهتر است گردشگران قبل از سفر اطلاعات کاملی از این منطقه ساحلی داشته باشند تا بتوانند سفر خاطره انگیز و بهتری داشته باشند.

 

راهنمای سفر به هرمزگان

 جزیره کیش مانند یاقوتی زیباست در قلب خلیج همیشه فارس و از توابع شهرستان بندر لنگه در استان هرمزگان در جنوب ایران است. دیدنی های این جزیره به حدی زیباست که هر ساله حدود یک میلیون و هفتصد هزار توریست از کیش بازدید می کنند . جزیره کیش که یکی از مهمترین و بزرگترین مراکز گردشگری دریای خلیج فارس بشمار می آید ، در سال ۱۳۶۱ به عنوان منطقه آزاد تجاری انتخاب شد و زمینه گسترش و توسعه این منطقه کم کم فراهم شد . اقتصاد کیش وابسته به جذب توریست و تجارت با کشورهای دنیاست. وقتی به کیش سفر می کنید یکی از چیزهایی که توجه شما را به خود جلب خواهد کرد وجود مراکز تجارتی و تفریگاهای زیبا و هتل های مجلل با امکانات درجه یک است.

 

بهترین زمان برای سفر به کیش

مناسب ترین زمان برای سفر به کیش ، بخاطر داشتن اب و هوای بسیار گرم و شرجی فصل زمستان است. انتخاب این فصل برای سفر باعث می شود لذت بیشتری از سفر خود ببرید و حس متفاوتی را تجربه کنید. لازم است بدانید، اگر قصد سفر در این بازه زمانی داشته باشید همواره باید به وب سایت کی سفر از یک ماه قبل سر بزنید و در صفحه  قیمت تور کیش، قیمت پروازهای آن را چک کنید تا بتوانید از تخفیف های زمانی به موقع استفاده نمائید.

 

از تفریحات گوناگون جزیره کیش می توان به دوچرخه سواری و سوار کاری و جت اسکی ، قایقرانی و غواصی ، اسکی روی اب و … اشاره کرد

جهت اطلاع از ویژگی های دوچرخه توریستی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

https://virgool.io/@denro.social/%D9%88%DB%8C%DA%98%DA%AF%DB%8C-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%DB%8C%DA%A9-%D8%AF%D9%88%DA%86%D8%B1%D8%AE%D9%87-%D8%AA%D9%88%D8%B1%DB%8C%D8%B3%D8%AA%DB%8C-olswjix1s4rr

تمانی این جاذبه هایی که ذکر شد  جزیره کیش را به یکی از پرطرفدارترین جاذبه های توریستی جنوب کشور تبدیل کرده‌است.

  

آب و هوای جزیره کیش

 کیش دارای اب و هوای گرم و مرطوب است که تحمل ان در فصل  تابستان کمی سخت و طاقت فرساست بخصوص برای گردشگرانی که تابحال به این منطقه سفر نکرده اند .

 میانگین دمای سالیانه جزیره کیش حدود ۲۸ در جه سانتیگراد است و جزو شهرهای کم بارش کشور می باشد.

 فاصله زمینی از تهران تا کیش حدود ۱۶۰۰ کیلومتر است و اگر قصد سفر یه کیش با اتوبوس را داشته باشید باید تقریبا بیست ساعت صبر کنید تا به مقصد برسید. ولی اگر مسیر هوایی را انتخاب کنید در کمتر از یک ساعت و پنجاه دقیقه به مقصد می رسید. بنابرین بهترین و اسانترین راه سفر به این جزیره استفاده از هواپیماست.  شما می توانید با کمی هزینه بیشتر از طریق سایت های فروش آنلاین بلیط هواپیما بجای سفر زمینی از خطوط هوایی استفاده کنید و سفر خوشی را پیش رو داشته باشید.

 

سفر زمینی به کیش

 برای سفر زمینی از تهران به جزیره کیش باید از تهران به بندر عباس بروید و بعد از ان پس از طی مسافت حدودا ۳۰۰ کیلومتری به بندر افتاب می رسید و در نهایت بعد از پیمودن مسیری کوتاه به جزیره کیش می رسید.

 اگر میخواهید با ماشین خودتان به این جزیره بروید با هزینه کردن مبلغی می توانید به راحتی با خودرو شخصی تا بندرعباس و از آنجا با لنج خود و خودروتان را به کیش برسانید برای این منظور لازم است که حتما مداراک شناسایی کامل به همراه داشته باشید ضمن اینکه این فرایند حدود سه ساعت از وقت شما را خواهد گرفت . ولی اگر تصمیم دارید با اتوبوس و یا قطار به این سفر بروید از تهران به بندر عباس واز انجا به بندر لنگه و بعد از ان به بندر افتاب و سپس با شناور به کیش می رسید.

 

هزینه سفر به کیش

 کیش یکی از مراکز توریستی تفریحی گران قیمت است ولی شما می توانید با مطالعه و بررسی هتل ها و مراکز تفریحی و تجاری و رستوران های مختلف ، مناسب ترین گزینه ها را انتخاب نمایید. البته اگر خیلی بالا بودن هزینه برای شما اهمیت ندارد و دنبال خدمات با کیفیت تر هستید در این جزیره هتل های پنج ستاره و لوکس بسیاری مانند هتل داریوش وجود دارد. ولی نگران نباشید هتل ها و رستوران های دیگری وجود دارد که از نظر امکانات قابل قبول و از نظر هزینه ای مقرون بصرفه هستند .

  هزینه یک وعده غذا در کیش از بیست هزار تومن شروع می شود تا سیصد هزار تومن و حتی مبالغ بالاتر . شما می توانید با توجه به سلیقه خودتان و هزینه که می خواهید بکنید انتخاب های مختلفی داشته باشید .

 کمترین هزینه حمل و نقل متعلق به تاکسی های درون شهری و مینی بوس است. البته اسنپ و تپسی هم در این منطقه فعالیت دارند که دست شما را در سفرهای درون شهری و مسیرهای کوتاه باز می گذارند.

جزیره کیش طبیعتی شگفت انگیر و بسیار زیبا دارد زیرا وجود اب و هوای گرم و معتدل و همچنین دریای بی کران با وجود مرجان ها و آبزیان زیبایی دارد که نظر هر توریست و مسافری را به خود جلب می کند. در کنار جاذبه های طبیعی اثار تاریخی و فرهنگ بسیاری در جزیره کیش وجود دارد‌ که می تواند گردش گران را با هر سلیقه و علاقه ای بسمت خود جذب کند.

در ادامه به معرفی تعداد از این جاذبه ها می پردازیم .

یکی از این دیدنی ها که به شما توصیه می کنیم که حتما بازدید از آن را فراموش نکنید ، کشتی به گل نشسته یونانیست که در غروب بسیار زیباست و همچنین آکواریوم و باغ پرندگان و پارک دلفین و غیره که بسیار دیدنی هستند .

 

بازار ها و مراکز خرید

مردم ایران بخصوص خانوم ها از دیر باز علاقه وافر به خرید کردن داشتند و دارند . در جزیره کیش مراکز خرید مجهز و درجه یکی وجود دارد که انواع و اقسام کالا ها مانند : پوشاک ، لوازم کامپیوتر ، لوازم خانگی و لوازم اشپزخانه و … در این مراکز تجاری پیدا می شود .

 

رستوران های کیش

 در این جزیره رستوران های زیاد و زیبایی وجود دارد که در آن ها انواع غذاهای خارجی و ایرانی سرو می شود .

 

سوغات کیش

 محصولاتی مانند ماهی میگو و خرما و قهوه و انواع و اقسام شکلات های وارداتی و صنایع دستی عمده ترین کالاهایی هستند که به عنوان سوغات جزیره کیش می توان از آن ها نام برد .

گردشگران خارجی در کیش

 

نظرات گردشگران خارجی و ویدئوهای آنان را می توانید در وب سایت های tripadvisor، irantravelx، lonelyplanet، wikitravel، wikivoyage وهمچنین youtube می توانید دنبال کنید.

 

درباره کی سفر

کی‌ سفر در سال ۱۳۹۷ شروع به فعالیت کرد و در مسیر آسان کردنِ فرآیند خرید و ارائه‌ی خدمات گردشگری گام نهاد. سامانه‌ی جست‌وجوی بلیط و خدمات مسافرتی کی‌ سفر، تحت‌نظرِ آژانس مسافرتی تک ستاره‌ی پاسداران، که در سال ۱۳۸۴ توسط سید حسین خابنما تأسیس شد، فعالیت دارد. این آژانس اکنون با اجرای مستقیم تورهای داخلی و خارجی از جمله کیش، تور لحظه آخری گرجستان، ترکیه و.. و در اختیار داشتنِ قسمتِ بزرگی از بازار پرواز، هتل و تورهای داخلی و خارجی کشور، با افتخار عنوان بزرگ‌ترین مجموعه‌ی عرضه‌ی خدمات گردشگری در ایران را به دوش می‌کِشد.

ما در کی‌ سفر می‎توانیم؛

  • با حذف واسطه‌ها شما را مستقیماً به تأمین‌کنندگان بلیط، هتل و تور متصل کنیم.

  • با حذف کمیسیون رایج در وب‌سایت‌های خرید آنلاین، بهترین قیمت بلیط و تور را عرضه کنیم.

  • ۱۰۰ درصد بلیط‌های چارتر تمام ایرلاین‌ها را در اختیار شما قرار دهیم.

  • بلیط چارتر را مانند بلیط سیستمی، برای انواع گروه‌های سنی با قیمت‌های متفاوت عرضه کنیم.

  • با قابلیت استرداد بلیط چارتر، این بلیط را مانند بلیط سیستمی عرضه کنیم.

 

پشتِ کی‌ سفر گرم است به

  • برگزار کردنِ پروازهای فول چارتر.

  • چارترکننده‌ی اصلی ایرلاین‌های وارش، کاسپین، کیش‌ایر، قشم‌ایر و… .

  • مالکیت شرکت آیسودای کیش.

  • مالکیت شرکت آسمان پر ستاره‌ی کیش.

  • مالکیت آژانس مسافرتی تک ستاره‌ی پاسداران.

  • مجری مستقیم تورهای ارمنستان، گرجستان، ترکیه و آذربایجان.

  • مالکیت هتل هلیا (۴ ستاره)، پارمیدا (۵ ستاره) و کوروش (۵ ستاره‌ی تاپ) در جزیره‌ی کیش.

  • مالکیت هتل‌های پر ستاره (۲ ستاره)، سارینا۱ (۵ ستاره) و سارینا۲ (۴ ستاره) در مشهد مقدس.

  • مالکیت مجموعه گردشگری سایرس در کشور گرجستان.

  • گارانتی هتل‌هایی نظیر شایان، سارا، سیمرغ و… در جزیره‌ی کیش.

  • گارانتی هتل سیمرغ مشهد.

  • نمایندگی تمام خطوط هواپیمایی (داخلی و خارجی) و قطار.

  • و در نهایت به اعتماد شما!

 منبع:

https://khabarfarsi.com/

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی