حمل و نقل پاک

حمل و نقل پاک

حمل و نقل پاک

حمل و نقل پاک

حمل و نقل پاک

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان و به نقل از شهرستان تویسرکان؛ مسابقات لیگ برتر دوچرخه سواری در دو رشته استقامت و تایم تریل در دو روز 17 و 18 مهرماه به میزبانی شهرستان تویسرکان با شرکت11 تیم از 10 استان کشور برگزار شد. این دوره از رقابت ها آخرین دوره لیگ در سال 98 و انتخابی تیم ملی جهت اعزام به مسابقات آسیائی است.

در رشته استقامت که به طول72 کیلومتر برگزار شد، مهدی علمائی از تیم پیشگامان یزد نفر اول، مهدی ناطقی از تیم سپاهان نفر دوم و حمید بیک خورمیزی از تیم پیشگامان یزد نفر سوم رشته اسقامت شدند.

رشته تایم تریل در جاده روستای سوتلق در یک دور رفت و برگشت به طول 14 کیلومتر برگزار شد. در این رشته 22 ورزشکار از 11 تیم در مسابقات شرکت کردند. که بهنام آرین از تیم سپاهان اصفهان اول، محمد رجب لو از کویر یزد دوم و حامد عبادی از عقاب ارتش تهران مقام سوم را به دست آورد.

در مجموع تیم سپاهان اصفهان مقام اول، تیم پیشگامان یزد مقام دوم و تیم چابهار مقام سوم را کسب نمودند. اختتامیه این مسابقات در سالن ورزشی غدیر با حضور مسئولان شهرستان برگزار شد.

منبع:

https://www.borna.news

  • fariba fallahpour

دوچرخه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی