حمل و نقل پاک

حمل و نقل پاک

حمل و نقل پاک

حمل و نقل پاک

حمل و نقل پاک

به گزارش ایلنا، سمیه یزدانی بانوی رکابزن ایران لژیونر شد  و به یک تیم اسپانیایی پیوست.  یزدانی از این پس برای تیم تیکا اسپانیا رکاب می‌زند.

این رکابزن پیش از این در مسابقات جاده قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ موفق به کسب مدال برنز شده بود و در بخش جاده  تاریخ سازی کرده بود.

او نخستین رکابزن لژیونر ایران محسوب می‌شود.

سمیه یزدانی توانست با کسب اولین مدال آسیایی در دوچرخه‌سواری زنان ایران تاریخ‌سازی کند. او برنز مسابقات قهرمانی دوچرخه سواری آسیا ۲۰۱۹ در استقامت جاده به دست آورد.

او توانست با زمان ۳:۱۰:۰۴ از خط پایان بگذرد.در این مسابقه ۶۴ ورزشکار حضور داشتند که در پایان نماینده ازبکستان که قهرمان مسابقات المپیک تابستانی ۲۰۱۶ شده بود، رتبه اول و رکابزن تیم کره جنوبی نیز مقام دوم را بدست آورد.در این ماده ماندانا دهقان دیگر رکابزن تیم ملی به مقام یازدهم دست یافت.

او همچنین نفر اول دوچرخه‌سواری زنان ایران در بخش جاده برای حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ بود که بعد از مصدومیت در حین تمرینات مسابقات را از دست داد.


 

منبع:

https://www.ilna.news/

 

 

  • fariba fallahpour

دوچرخه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی