حمل و نقل پاک

حمل و نقل پاک

حمل و نقل پاک

حمل و نقل پاک

حمل و نقل پاک

به گزارش تیترشهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 9 : سید علی مفاخریان شهردار منطقه ضمن حمایت از کمپین "سه شنبه های بدون خودرو" گفت: استفاده از دوچرخه و فرهنگ دوچرخه سواری با تدبیر شهردار تهران و به منظور فرهنگ سازی در بین مدیران، مسئولین و شهروندان تهرانی است تا با این فرهنگ و استفاده از وسیله حمل و نقل پاک تردد در سطح شهر انجام شود.
وی افزود: برای داشتن شهری بانشاط و به دور از آلودگی های زیست محیطی می بایست از خود شروع کنیم که پویش "سه شنبه های بدون خودرو" از جمله برنامه هایی است که با ترویج آن در استفاده از وسایل حمل و نقل پاک و ایجاد زیرساختهای مرتبط با آن در فضای شهری می توان زمینه ساز تحول در حفظ محیط زیست و ایجاد شهری زیست پذیر برای همه بود.
شایان ذکر است "سه شنبه های بدون خودرو" مدیران شهری مناطق 9 و 10 همانند سه شنبه های پیشین از ضلع جنوبی شرقی میدان آزادی شروع و در ادامه مسیر به خیابان آزادی و ساختمان های ستادی منتهی شد.

منبع:

https://titreshahr.com

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی