حمل و نقل پاک

حمل و نقل پاک

حمل و نقل پاک

حمل و نقل پاک

حمل و نقل پاک

به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از خبر فارسی، محسن پورسیدآقایی در مورد حمل و نقل پاک اظهارداشت: حرکت به سمت «حمل‌ونقل پاک»، نه‌تنها یک هدف همیشگی بلکه یک استراتژی برگشت‌ناپذیر در مدیریت شهری است و تحقق این هدف نیازمند تغییر نگرش به موضوع حمل‌ونقل و اتخاذ دو رویکرد توسعه حمل‌ونقل عمومی و ایجاد محدودیت‌های تردد است.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان این‌که از سال‌ها پیش در بسیاری از شهرهای جهان، حرکت به سمت حمل‌ونقل پاک آغازشده و در سا‌‌‌ل‌های اخیر نیز مدیریت شهری تهران با همکاری شورای شهر، حرکت در این مسیر را شروع کرده است، اظهار داشت: اهتمام مدیریت شهری، حرکت در مسیر حمل‌ونقل پاک با استفاده از وسایل نقلیه بدون آلایندگی یا با حداقل آلایندگی است که مقصد این مسیر به شهری با هوای سالم و به‌اصطلاح «شهر پاک» منتهی می‌شود.

پورسیدآقایی با اشاره به اینکه پیش‌نیاز تحقق شهر پاک، دستیابی به حمل‌ونقل عمومی پاک است، اظهار کرد: بدیهی است که این استراتژی حیاتی، نیازمند اختصاص یارانه مناسب به ناوگان حمل‌ونقل عمومی و بهینه‌سازی مستمر این ناوگان، توسعه ناوگان حمل‌ونقل عمومی پاک همچون مترو، دوچرخه شهری ، موتورسیکلت برقی و...  است.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری از هیچ تلاش و کوششی در جهت حمایت از حمل‌ونقل پاک فروگذار نمی‌کند گفت: به‌گونه‌ای که توانسته‌ایم با کاهش سرفاصله قطارها به 3.5 دقیقه، ظرفیت ناوگان مترو را تا 54 درصد افزایش دهیم، این در حالی است که پیش‌ازاین سرفاصله‌ حرکت قطارها بیش از شش دقیقه بود که اکنون به 3.5 دقیقه کاهش‌یافته است.

معاون شهردار تهران در ادامه به بهره‌برداری از ایستگاه‌های جدید خط 7 مترو اشاره کرد و گفت: از ابتدای مهر تاکنون که سرفاصله حرکت قطار در این خط از 15 دقیقه به 12 دقیقه کاهش‌یافته است آمار مسافران خط 7 متروی تهران هم از 50 هزار نفر در روز عبور کرده است.

پورسیدآقایی بر ضرورت توسعه دوچرخه‌سواری و رویکرد مدیریت شهری نسبت به توسعه مسیرهای دوچرخه‌سواری به‌عنوان یک مُد حمل‌ونقلی پاک در پایتخت تاکید کرد و گفت: ایجاد زیرساخت‌های لازم در توسعه مسیرهای دوچرخه‌سواری، توجه به فرهنگ استفاده از این وسیله نقلیه و آشتی دادن مردم با خرید دوچرخه و استفاده از آن در تحقق این هدف از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی بیان داشت: معتقدم سیاست‌های شهرداری به بار نشسته است و دوچرخه‌های اشتراکی نسل 4 که توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی در کلان‌شهر تهران اجرایی شده توانسته وضعیت صفر دوچرخه‌سواری اشتراکی در پایتخت را اکنون به روزانه 4 هزار نفر برساند گرچه این عدد با توجه به جمعیت‌مان کم است، اما شروع افتخارآمیزی است.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان این‌که در 8 ماهی که دوچرخه‌های اشتراکی راه‌اندازی شده از آزادسازی 14 تن کربن در هوای پایتخت جلوگیری کرده‌ایم، اظهار کرد: هم‌زمان با توسعه حمل‌ونقل عمومی باید محدودیت‌های ترافیکی نیز ایجاد کنیم، چراکه میزان مسافران مترو با این‌که ظرفیت 59 درصد افزایش‌یافته، کمتر از 5 درصد رشد داشته است و این نشان می‌دهد که در کنار توسعه حمل‌ونقل عمومی باید محدودیت‌هایی برای خودروهای شخصی اعمال کنیم.

منبع :

https://khabarfarsi.com

نظرات  (۱۲)

  • تری سدیم سیترات
  • restaurants container
  • خرید ماکروسافت 365 سازمانی
  • هوای پاک شده ارزو

    عالی واقعا مبحث مهمیه

  • بهترین برنامه ادیت فیلم حرفه ای
  • سه شنبه ها روز هوای پاک و رفتن به سر کار با دوچرخه است لطفا حداقل یه روز در هفته با دوچرخه برید سر کارتون تا فرهنگ سازی بشه 

  • خرید مونو پروپیلن گلیکول
  • سه شنبه های بی دود با ترویج استفاده از دوچرخه و موتور برقی

  • قیمت پتاسیم هیدروکسید
  • مرسی بابت سایت خوبتون 

  • فروش اسید سیتریک
  • اسید سیتریک و نمک سیترات، دو ترکیبی هستند که به عنوان عناصر غیرفعال کننده در برخی داروها و مکمل های غذایی مورد استفاده قرار می گیرند. این ترکیبات دارای برخی از مزیت ها برای سلامتی افراد می باشند؛ به طور مثال، سیتریک اسید، تشکیل سنگ کلیه را کند می کند. هر چه سیتریک اسید بیشتر در ادرار وجود داشته باشد، احتمال تشکیل سنگ کلیه کمتر است. برای اطلاعات بیشتر و خرید وارد لینک زیر شوید:
    https://pouyavision.com/product/citric-acid/

  • پاکسازی پوست
  • فیشیال و پاک سازی پوست شامل پاکسازی، بخار، رفع جوش های سرسیاه، ماساژ صورت و ماسک های صورت است. پاکسازی صورت مشکلات خاصی مانند جوش، کم آبی و خطوط ریز را هدف قرار می دهد. فیشال در جوانسازی صورت نقش بسیار مهمی دارد و با تحریک گردش خون به تغذیه پوست شما کمک می کند. فیبرهای عضلانی شما با استفاده از تکنیک های ماساژ صورت سفت و محکم می شوند که به کند شدن روند پیری و کاهش علائم پیری نیز کمک می کند. https://samahealthline.com/

  • اسید سیتریک
  • خرید برنج عنبر بو
  • برنج عنبر بو، از معطرترین برنج های ایرانی است.طعم و عطر خوبی دارد. طرز پخت برنج عنبر بو سخت نیست و خوش پخت است و قطعا رضایت شما را جلب می کند و این برنج به قدری خوش طعم است که با یک بار چشیدن تفاوتش را حس می کنید.
    برای خرید به سایت زیر مراجعه کنید
    https://tayefeh.com/product/anbarboo-rice/

    گوارگام یک ماده محلول در آب است و کاربرد های فراوانی در زندگی روزمره ما دارد. پویا ویژن یکی از برترین وارد کننده های گوارگام در کشور است.

    گوارگام یک ماده غلیظ کننده و تثبیت کننده در صنایع غذایی است. یکی از برترین ویژگی های گوارگام خاصیت ژل کنندگی همراه با دیگر صمغ ها است. برای خرید گوار با واحد خرید و فروش شرکت پویا ویژن تماس حاصل کنید و برای اطلاعات بیشتر وارد لینک زیر شوید:
    https://pouyavision.com/what-is-guargam/

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی