حمل و نقل پاک

حمل و نقل پاک

حمل و نقل پاک

حمل و نقل پاک

حمل و نقل پاک

طبق گزارش فارنت با وجود این‌که شیائومی بیشتر در زمینه تلفن همراه فعالیت می‌کند اما گاهی محصولات عجیبی مثل پلوپز هوشمند و حالا دوچرخه الکتریکی هم عرضه می‌کند. این شرکت دقایقی پیش QiCycle (چی‌سایکل) را با قیمت 3000 یوآن معرفی کرد.

دوچرخه‌ تاشو  الکتریکی معمولاً شارژ می‌شوند تا بتوانند کاربر را در رکاب زدن کمک کنند. دوچرخه جدید QiCycle شیائومی با هر بار شارژ می‌تواند تا 45 کیلومتر شما را در رکاب زدن همراهی کند. این دوچرخه را می‌توانید برای کاهش اندازه تا کنید و شیائومی قیمت آن را 3000 یوآن برابر 455 دلار آمریکا تعیین کرده که برای یک دوچرخه الکتریکی بسیار مناسب است.

QiCycle می‌تواند به وسیله اپلیکیشن همراهش مسافت پیموده شده، سرعت، موقعیت مکانی، کالری سوزانده شده و … را اندازه‌گیری و ثبت کند. همچنین به لطف دنده سه‌سرعته Shimano می‌توانید کنترل بهتری در هدایت دوچرخه داشته باشید. این دوچرخه 14.5 کیلوگرم وزن داشته و چراغ‌های جلو و عقب نیز برای آن تعبیه شده است.

البته هنوز مشخص نیست که QiCycle توسط شیائومی ساخته شده و یا این شرکت تنها عرضه آن را بر عهده دارد. سال گذشته این شرکت مدل QiCycle R1 را معرفی کرد که یک دوچرخه الکتریکی تانشدنی بود و توسط شرکت iRiding ساخته شده بود. مدل R1 البته با قیمت حدودی 3000 دلار بسیار گران‌تر محسوب می‌شد. گفتنی است شیائومی یکی از اصلی‌ترین سرمایه‌گذاران iRiding محسوب می‌شود.

شیائومی این دوچرخه را برای شهرهای بسیار شلوغ و متمرکز چین طراحی کرده است؛ جایی که دوچرخه وسیله اصلی حمل و نقل مردم محسوب می‌شود. به این ترتیب احتمالاً این دوچرخه هوشمند را در بازارهای جهانی نخواهید دید.

 

منبع :

https://farnet.ir/

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی