حمل و نقل پاک

حمل و نقل پاک

حمل و نقل پاک

حمل و نقل پاک

حمل و نقل پاک

به گزارش خبرآنلاین از تبریز، مرحله نخست سی و چهارمین دوره تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران با انواع دوچرخه شهری و دوچرخه کوهستان - آذربایجان صبح امروز در تبریز آغاز شده و در منطقه آزاد ارس به پایان رسید.

در این مرحله یوسف ریگوی‌جی از تیم ترانگانو مالزی به عنوان نفر دوم از خط پایان عبور کند. این رکابزن با ثبت بهترین رکورد در خط کوهستان، پیراهن کوهستان مرحله نخست را نیز از آن خود کرد.

ریگوی‌جی پس از پایان این مرحله در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: از اینکه در جایگاه دوم قرار گرفتم خوشحال هستم اما ما مراحل دیگری هم داریم که باید تمام تلاشمان را در این مراحل انجام دهیم. خوشحال هستم که توانستم پیراهن کوهستان را هم کسب کنم. مراحل بعدی خیلی مهم‌تر از مرحله نخست است.

وی در رابطه با شناخت خود از مسیرهای تور سی و چهارم گفت: شناخت کافی از مراحل مختلف مسابقات دارم. مرحله دوم که فردا برگزار می‌شود مهم است اما باید در تمام مراحل بعدی تمرکز لازم را داشته باشیم.

ریگوی‌جی با اشاره به آشنایی با حریفان خود ادامه داد: شناخت خوبی از رقیبان دارم. می‌دانم که تیم روسیه یکی از مهم‌ترین حریفان ما و از تیم‌های قدرتمند تور است اما ممکن است رقیبان دیگری هم داشته باشیم.

رکابزن تیم ترانگانو مالزی افزود: فکر می‌کنم تیم هم از عملکرد امروز من رضایت دارد. می‌توانستم مقام اول را هم کسب کنم اما در ثانیه‌های پایانی این شانس را از دست دادم. با این حال تلاش می‌کنم در مراحل بعدی نیز بتوانم مقام‌های دیگری کسب کنم.

وی در پایان گفت: کیفیت مسابقه خوب بود و امروز بیشتر شاهد رقابت سرعتی بودیم تا رقابت قدرتی و همه تلاششان را برای موفقیت به کار گرفتند.

 

منبع : 

https://www.khabaronline.ir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی