حمل و نقل پاک

حمل و نقل پاک

حمل و نقل پاک

حمل و نقل پاک

حمل و نقل پاک

بوشهر- ایرنا- "محمد رضا آمیان" دوچرخه‌سوار بوشهری به مناسبت هفته نیروی دریایی مسیر این بندر تا خرمشهر را رکاب می‌زند.

فرمانده پایگاه دریایی بوشهر روز شنبه در این آئین گفت: این دوچرخه‌سوار از امروز فاصله ۴۵۰ کیلومتری بین بوشهر تا خرمشهر را در مدت ۶ روز رکاب می‌زند و از شهرهای بندر ریگ، گناوه، دیلم، هندیجان، ماهشهر، و آبادان عبور و روز پنجشنبه هفتم آذر به خرمشهر می‌رسد.

ناخدایکم جعفر تذکر افزود: با توجه به اینکه این دوچرخه‌سوار از مروجان فرهنگ کتاب و کتابخوانی است به همین دلیل شعار خود را "تقسیم لذت کتاب‌خوانی با مردم " قرار داده و در طول مسیر حرکت خود برای ارتقای فرهنگ کتاب‌خوانی، کتاب هدیه می‌دهد.

جهت خرید دوچرخه ایرانی به سایت دنرو مراجعه کنید.

وی بیان کرد: این اقدام با حمایت پایگاه دریایی بوشهر و هیات دوچرخه‌سواری استان بوشهر انجام می‌شود.

محمد رضا آمیان گفت: گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات غرورآفرین مروارید و شهید محمد ابراهیم همتی فرمانده ناوچه موشک‌انداز ناوچه همیشه قهرمان پیکان و یارانش که در هفتم آذر سال ۱۳۵۹ با یورش برق‌آسای خودپایانه‌های صادرات نفتی البکر و الامیه عراق و بیش از دو سوم این پایانه‌ها را منهدم کرده و پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران را بر مرتفع‌ترین دکل این پایانه‌ها به اهتزاز درآوردند را وظیفه خود می‌دانم.

وی اضافه کرد: هر سال در هفته نیروی دریایی مسیری را به یاد شهیدان ناوچه پیکان رکاب می‌زنم.

منبع:

https://www.irna.ir/

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی