حمل و نقل پاک

حمل و نقل پاک

حمل و نقل پاک

حمل و نقل پاک

حمل و نقل پاک

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دوچرخه‌ها علاوه بر این که می‌توانند برای ما سرگرمی ایجاد کنند توانایی تبدیل شدن به یک وسیله حمل‌ونقل سازگار با محیط زیست را نیز دارند. این وسیله می‌تواند بسیار برای سلامتی فرد نیز مناسب باشد. اولین مدل‌های دوچرخه بسیار ساده بود و فرد باید برای حرکت آن پاهایش را روی زمین می‌کشید. در حال حاضر مدل‌های جدیدتری به بازار آمده اند که دید ما به آینده دوچرخه را روشن‌تر می‌کند.

افرادی که با دوچرخه در سطح شهر تردد می‌کنند متوجه سختی پارک کردن آن‌ها هستند. اما اگر دوچرخه‌ای بود که می‌توانستید به راحتی آن را حمل کنید چطور؟ آن وقت می‌توانستید هر موقع که به آن احتیاج ندارید به راحتی  آن را حمل کنید. باید خبری خوشی به دوچرخه سواران بدهیم.

YkeBike آمده است با خرید دوچرخه تاشو  YkeBike  راحتی شما برای استفاده و حمل دوچرخه شما را تضمین کند. اگر بخواهیم دقیق‌تر بگوییم این یک سه‌چرخه برقی است. این سه‌چرخه برقی را می‌توانید تا کنید و در کوله مخصوصش قرار دهید و به راحتی با خود حمل کنید. البته باید بگوییم که شما هنگامی که سوار این وسیله هستید بیشتر از حالات دیگر توسط مردم دیده می‌شوید زیرا این سه‌چرخه فرم خاصی دارد که توجه بقیه را به خود جلب می‌کند. طراحی خاص این وسیله به گونه‌ای است که دسته‌های آن در عقبش قرار دارند و شما به وسیله‌ آن‌ها مسیر سه‌چرخه را کنترل می‌کنید. خود این دسته‌ها توجه بسیاری را به خود جلب می‌کند. در ضمن این سه‌چرخه برقی است در نتیجه هیچ پدالی در طرفین آن وجود ندارد.

قابل حمل بودن آن به شما این امکان را می‌دهد که این سه‌چرخه برقی را با خود به همه جا حمل کنید چه این مکان یک وسیله نقلیه عمومی باشد چه محل کارتان. همچنین با این طراحی که قابل حمل شدن این سه‌چرخه را به همراه داشته شما دیگر نگران دزدیده شدن آن نخواهید بود زیرا همیشه کنار شما خواهد ماند. قیمت YikeBike کم نیست، این سه‌چرخه با مبلغ 7,995  دلار به فروش می‌رسد.

منبع:

 

https://www.yjc.ir/fa/news/6694412/دوچرخه-الکتریکی-تاشو-فیلم-و-عکس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی