حمل و نقل پاک

حمل و نقل پاک

حمل و نقل پاک

حمل و نقل پاک

حمل و نقل پاک

تیم دوچرخه سواری هیات کردستان در رقابت های لیگ کوهستان کشور با کسب یک مدال طلای سهند علیجانی در رشته کراس کلانتری و یک مدال نقره شایان ولی زاده اردلان در رشته دانهیل جایگاه نخست تیمی رده سنی جوانان رشته دانهیل را بدست آورد.

به گزارش پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان، مرحله سوم و پایانی رقابت های لیگ دوچرخه سواری کوهستان با دوچرخه کوهستان کشور در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان از روز هفتم مهرماه به مدت سه روز به میزبانی استان گیلان برگزار شد.

در این رقابت ها که در پارک جنگلی شهرستان لاهیجان برگزار شد 110 دوچرخه سوار در قالب 27 تیم از 26 استان کشور در دو رشته کراس کانتری و دانهیل به مدت سه روز به رقابت پرداختند.

تیم استان کردستان متشکل از شش رکابزن در دو رشته دانهیل و کراس کانتری حضور پیدا کردند و توانستند دو مدال طلا و نقره و مقام قهرمانی رده سنی جوانان رشته دانهیل را بدست آورد.

در نتایج انفرادی رده سنی جوانان رشته کراس کانتری سهند علیجانی رکابزن کردستانی موفق شد جایگاه اول و نشان زرین طلا را برای تیم کردستان کسب کرد و در رشته دانهیل همین رده سنی شایان ولی زاده اردلان موفق شد جایگاه دوم و مدال نقره را از آن خود کند.

در نتایج تیمی رده سنی جوانان رشته دانهیل تیم کردستان توانست بالاتر از تمامی استان ها جایگاه اول را بدست آورد و نماینده های البرز و زنجان به ترتیب در رده های دوم و سوم ایستادند.

گفتنی است؛ رکابزنان کردستانی با سرپرستی افشین صلواتی و مربیگری احسان رستمی در این مسابقات حضور پیدا کردند.

رقابت های دوچرخه سواری مرحله پایان لیگ کوهستان کشور طی روزهای هفت لغایت 10 مهرماه در لاهیجان برگزار شد و نفرات برتر این مسابقات در قالب تیم ملی دوچرخه سواری کوهستان برای حضور در رقابت‌های آسیایی تایلند که دی ماه سال جاری برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد.

منبع :

https://news.msy.gov.ir

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی