حمل و نقل پاک

حمل و نقل پاک

حمل و نقل پاک

حمل و نقل پاک

حمل و نقل پاک

مدیرعامل سازمان حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری تهران با تأکید بر توسعه اسکوتر برقی در کنار خرید دوچرخه شارژی برای توسعه حمل و نقل پاک در تهران گفت: در حال حاضر دوچرخه‌های برقی در کنار دوچرخه‌های دنده‌ای در طرح دوچرخه‌های اشتراکی هوشمند با عنوان تجاری بیدود فراهم شده است.

یوسف حجت در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا در ارتباط با توسعه اسکوتر برقی در کنار دوچرخه برای توسعه حمل و نقل پاک، اظهار کرد: در حال حاضر دوچرخه‌های برقی در کنار دوچرخه‌های دنده‌ای در طرح دوچرخه‌های اشتراکی هوشمند با عنوان تجاری بیدود فراهم شده است.

وی تصریح کرد: موضوع اسکوتر برقی در حال حاضر موضوع جدی نیست و در این خصوص ما پیشنهادات زیادی داریم ولی وقتی آن را به‌طور دقیق بررسی می‌کنیم مشخص می‌شود که پیشنهاد‌دهنده‌ها امکانات چندانی ندارند.

مدیرعامل سازمان حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری تهران اذعان کرد: قرار نیست این کارها را شهرداری تهران انجام دهد، همان‌طور که بیدود نیز به‌عنوان یک شرکت خصوصی آن را پیش برده ما فقط بخش خصوصی را نسبت به توسعه چنین طرح‌هایی تشویق می‌کنیم.

حجت افزود: تاکنون بخش خصوصی که ما نسبت به فعالیت آن اطمینان پیدا کنیم در بحث اسکوتر برقی پیش‌قدم نشده است ولی ما نسبت به اجرای آن امیدواریم.

 

منبع:

https://ana.ir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی