حمل و نقل پاک

حمل و نقل پاک

حمل و نقل پاک

حمل و نقل پاک

حمل و نقل پاک

بهترین دوچرخه دنیا ؛ بررسی 5 تا از بهترین های ارزان قیمت

حالا که دوچرخه سواری روز به روز محبوبیت بیشتری به دست می آورد، شاید بخواهید آخر هفته را به دوچرخه سواری بگذرانید. در این مقاله سعی داریم تا به بررسی خرید دوچرخه ارزان بپردازیم.برای آن که شروع خوبی داشته باشد لازم است که وسیله ی خوبی تهیه کنید. اگر همیشه در زمین های صاف و هموار دوچرخه سواری کرده باشید، دوچرخه سواری بر روی زمین های ناهموار برای شما سخت می شود. دوچرخه های قدیمی نسبت به دوچرخه های جدید هیچ حرفی برای گفتن ندارند. دوچرخه های امروزی با کربن و آلومینیوم ساخته می شوند و سبک و محکم هستند. داشتن دوچرخه ی خوب می تواند دوچرخه سواری را آسان تر و لذت بخش تر کند. فناوری ساخت بدنه ی دوچرخه، در چند سال اخیر پیشرفت های زیادی کرده است. برای خرید دوچرخه باید به بدنه، چرخ، پدال؛ دنده ها و ترمزها توجه کرد. در زیر مورد از بهترین دوچرخه دنیا با قیمتی کمتر از 2000 دلار معرفی می شوند:

 

نام این دوچرخه از مسابقه ی پارس به روبیکس گرفته شده است. این دوچرخه ی هوشمند دارای کارتریج Future Shock است که سطح دوچرخه را برای عبور از موانع تا 20 میلی متر بالا می آورد. بدنه کمی حجیم است اما به آن معنی نیست که وزن زیادی هم داشته باشد. فرمان دوچرخه در مدیریت کردن ناهمواری های جاده بسیار متفاوت ظاهر می شود و زین راحت آن سبب می شود ساعت ها دوچرخه سواری اصلا خسته کننده نباشد. استفاده از چرخ های تست شده ی DT R470 از یک دوچرخه سواری سریع خبر می دهد. سیستم ترمز و دنده ی Shimano 105 نسبت به قیمت دوچرخه کمی ضعیف است. این دوچرخه به ستون فقرات و مچ دست و پا آسیبی وارد نمی کند. 

نکات منفی: خاص نبودن.

کمپانی سوئیسی BMC بعد از نظر سنجی از دوچرخه سواران حرفه ای، دوچرخه ای کربنی با عملکرد عالی طراحی کرد. دوچرخه سواران مبتدی که قصد پیشرفت دارند، می توانند از این دوچرخه استفاده کنند. با این دوچرخه می توان در مسابقات محلی شرکت کرد و دوچرخه سواری تفریحی طولانی مدت را تجربه کرد. سیستم دنده ها و ساختار کلی این دوچرخه نشان می دهد این دو چرخه عمر بالایی دارد.

نکات مثبت: مناسب برای دوچرخه سواری در شهر، راحت و مقاوم، سریع.

Canyon یک برند آلمانی است که عادت به ساخت دوچرخه های باکیفیت با قیمت مناسب دارد. به این دوچرخه، دوچرخه ی تناسب اندام نیز گفته می شود. هرچند این نام برای این دوچرخه با پدال و میله های  مسطح نیست. این دوچرخه فوق العاده است. برای دوچرخه سواری در شهر، دوچرخه ای بهتر از این وجود ندارد. بدنه و زین مناسب و راحتی دارد و به خوبی سرعت می گیرد. بدنه ی این دوچرخه کربنی است، قطعاتش Shimano Ultegra است، ترمز دیسکی دارد و دارای چرخ های DT Swiss E 1800 می باشد.

نکات منفی: سنگین تر بودن نسبت به سایر دوچرخه های کربنی.

شاید دیده باشید که دوچرخه سواران حرفه ای در مسابقات از این دوچرخه استفاده می کنند. این دوچرخه مشخصات دوچرخه های رده بالا را ندارد اما با توجه به قیمتش و چند منظوره بودنش انتخاب بسیار خوبی است. بدنه ی کربنی خوب دوچرخه سبب شده تا علاوه بر استفاده ی روزمره برای مسابقات هم بتوان از این دوچرخه استفاده کرد. این دوچرخه نسبت به سایر دوچرخه های کربنی، وزن بیشتری دارد. استفاده از Shimano 105 و Ultegra باعث شده تا قیمت گوشی مناسب باشد و در عین حال تعویض دنده نرم و روان باشد.

نکات منفی: قیمت بالا

این دوچرخه همان دوچرخه ای است که باعث شد یک نفر برنده ی 7 مسابقه  از 10 مسابقه باشد. این دوچرخه ی سبک و راحت برای دوچرخه سواری بلندمدت مناسب است. علاوه بر بدنه ی کربنی آیرودینامیکی، این دوچرخه دارای دنده ی Shimano Ultegra است و فرمول برنده شدن را در خودش دارد.

منبع:

https://www.dgtor.com

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی