حمل و نقل پاک

حمل و نقل پاک

حمل و نقل پاک

حمل و نقل پاک

حمل و نقل پاک

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: اگر بخواهیم پیشرفت کنیم باید مربیان سطح بالایی به خصوص در بخش پیست و کوهستان داشته باشیم، ما به دلیل مشکلات مالی که داشتیم از فرهادی‌زاد برای آوردن مربی خارجی کمک خواستیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ خسرو قمری، رئیس فدراسیون دوچرخه‌ سواری، درحالی از معاون بانوان وزارت ورزش و جوانان درخواست جذب مربی خارجی بانوان را کرد که چندی پیش یکی از مربیان تیم ملی ادعا داشت هنوز حقوقی از فدراسیون دریافت نکرده است.

قمری طی گفتگو با خبرنگار برنا در این خصوص بیان کرد: طی جلسه‌ای که با فرهادی‌زاد، معاون بانوان وزارت ورزش و جوانان، داشتیم در مورد کلیات ورزش بانوان صحبت کردیم و صحبت‌های ما حول محور اظهارات یک مربی نبود. با مربیان قراردادی که براساس آن حق‌وحقوق آن‌ها را پرداخت می‌کنیم، کم و کسری‌هایی در محیط مدیریتی اتفاق می‌افتد اما نهایتا حقوق مربیان را پرداخت می‌کنیم.

وی افزود: باتوجه به این‌که طی این چند سال اخیر توانستیم اتفاقات عالی را در بخش بانوان رقم بزنیم، اگر بخواهیم پیشرفت کنیم باید مربیان سطح بالایی به خصوص در بخش پیست و کوهستان داشته باشیم. به دلیل مشکلات مالی که داشتیم از مهین فرهادی‌زاد برای آوردن مربی خارجی کمک خواستیم.

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری اظهار داشت: ما خواستیم تا معاونت بانوان در این موضوع به ما کمک کند تا بتوانیم مربی مختص بانوان بیاوریم که سطح رکابزنان‌مان را بالا ببریم. اگر فدراسیون پول داشت لزومی نداشت بابت این موضوع از فرهادی‌زاد درخواست کنم. عملکرد مربیان خودمان را در مقاطع مختلف دیدیم، در بعضی از رشته‌ها مربیان داخلی می‌توانند به ما کمک کنند اما در رشته‌ های دیگر باتوجه به این که مربیان رقبای ما از سطح علمی بالایی برخوردار هستند، باید مربی داشته باشیم که در همان سطح باشد.

جهت خرید دوچرخه کوهستان به سایت دنرو مراجعه کنید.

قمری در پایان گفت: حضور مربی خارجی فقط بخشی از این مسئله است و بخشی دیگر تامین هزینه‌های برنامه‌ای است که مربی درخواست می‌کند. بی‌شک یکی از درخواست‌های مربی خارجی این است که در رویدادهای بین‌المللی مختلف حضو پیدا کنیم و نیاز به تجهیزات تمرینی و امکانات جدید داریم. دلایل زیادی می‌تواند باعث پیشرفت یک دوچرخه‌سوار شود، بخشی از آن حضور در مسابقات متعدد است تا نقاط قوت و ضعف ورزشکاران را مورد بررسی قرار دهیم.

 

منبع:

https://www.borna.news/بخش-ورزشی-7/927316-برای-آوردن-مربی-خارجی-به-ایران-از-فرهادی-زاد-کمک-خواستیم-مطالبات-مربیان-داخلی-را-پرداخت-می-کنیم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی