حمل و نقل پاک

حمل و نقل پاک

حمل و نقل پاک

حمل و نقل پاک

حمل و نقل پاک

تولید موتورهای برقی پرسرعت و قدرتمند تازگی ندارد، اما تولید موتورهای برقی ارزان و ساده برای تسهیل جابجایی در درون شهرها پدیده ای تازه است.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از نیواطلس، تولید موتورهای برقی ارزان و ساده برای تسهیل جابجایی در درون شهرها پدیده ای تازه است.

با خرید موتور برقی راحت به سر کار بروید. این موتور که بریکر مدل بی نام دارد، توسط یک شرکت هلندی ساخته شده و بر خلاف بسیاری از موتورسیکلت های برقی ساده فاقد پدال است، بدنه این موتور از آلومینیوم ساخته شده و باتری آن زیر صندلی قرار دارد. 

باتری 1.9 کیلووات ساعتی این موتور با یک بار شارژ برای 80 کیلومتر استفاده قابل استفاده است، البته می توان با نصب یک بسته باتری اضافی این رقم را به 160 کیلومتر افزایش داد. قدرت چراغ این موتور به 2800 لومن می رسد و حتی یک سیستم صوتی استریو برای گوش کردن به موسیقی برای آن در نظر گرفته شده است.

ترمزهای دیسکی هیدرولیکی برای چرخ های عقب و جلو و تایرهای 17 اینچی، ماژول جی پی اس برای موقعیت یابی و یک اپلیکیشن تلفن همراه برای مدیریت این موتور از جمله دیگر امکانات آن است.  حداکثر سرعت این موتور 45 کیلومتر در ساعت و قیمت آن 4650 دلار است.

 

منبع:

https://www.farsnews.com

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی