حمل و نقل پاک

حمل و نقل پاک

حمل و نقل پاک

حمل و نقل پاک

حمل و نقل پاک

تنها مدال‌آور رقابت‌های دوچرخه‌سواری قهرمانی آسیا، پیش از ظهر امروز مورد استقبال جمعی از اهالی ورزش استان قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، مهدی محمدی، رکابزن زنجانی اعزامی به مسابقات دوچرخه‌سواری پیست قهرمانی آسیا که به میزبانی کره‌جنوبی برگزار شد، توانست در بخش پاراسایکلینک ماده ۴ کیلومتر انفرادی، با قرار گرفتن در جایکاه دوم، مدال ارزشمند نقره را برای دوچرخه‌سواری ایران و ورزش استان زنجان که اتفاقا تنها مدال کاروان ورزشی ایران در این دوره از رقابت‌ها بود را کسب کند.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان زنجان در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران ضمن تبریک به جامعه ورزشی زنجان به خاطر این موفقیت، بزرگ‌ترین معضل کنونی ورزش دوچرخه‌سواری را نبود حامی مالی و تزریق بودجه کافی به آن عنوان کرد و گفت: این وضعیت باعث شده است که کشورهایی که در این رشته فاصله معنی‌داری با ایران داشتند، امروز ایران را پشت سر بگذارند.

فرهاد عصفوری با یادآوری اینکه در گذشته‌های نه چندان دور، شاهد برگزاری تورهای متعدد در ایران بودیم که امروز فقط تور آذربایجان برگزار می‌شود، ادامه داد: بی‌شک برگزاری چنین رویدادهایی باعث می‌شد تا ورزشکاران همواره در کوران مسابقات قرار گرفته و این خود، نوعی آمادگی برای حضور در رقابت‌هایی به مراتب سخت‌تر و حساس‌تر بود که متاسفانه امروز این مهم محقق نمی‌شود.

وی اعزام ورزشکاران به تورهای برون‌مرزی را یکی دیگر از ظرفیت‌های ارزشمند دوچرخه‌سواری ایران برای ارتقای جایگاه این رشته عنوان کرد و با یادآوری اینکه امکان حضور در چنین تورهایی در برهه کنونی به دلیل شرایط بد اقتصادی و نوسان ارز، وجود ندارد، تصریح کرد: یکی دیگر از دغدغه‌های امروز، بالا بودن هزینه ورزش قهرمانی است که دوچرخه‌سواری در رأس آن‌ها قرار دارد.

جهت خرید دوچرخه و انواع مختلف ان کلیک بفرمایید.

این فعال ورزشی با اشاره به اینکه متاسفانه همه تجهیزات دوچرخه‌سواری وارداتی بوده و همین مسئله بر مشکلات این بخش افزوده است، خاطرنشان کرد: هیئت فقط قادر است در اعزام‌ها به ورزشکاران کمک کند و توان کمک در سایر بخش‌ها را ندارد که این مهم در خصوص اداره‌کل ورزش و جوانان استان نیز صادق بوده و بودجه کافی برای این منظور در اختیار اداره‌کل و هیئت نیست.

 

منبع:

https://www.isna.ir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی